Besplatna dostava za sve porudžbine preko 150 EUR !

SAN JEDNE DEVOJKE

 
Bila jednom jedna devojka, koja je volela modu više od svega…
Ne, to nikako nije preterivanje. Ova devojka je zaista oduvek živela za modu... Celim svojim bićem i srcem.

Međutim, ona nije znala crtati, nije znala šiti, a i previše je uživala u hrani da bi uopšte razmišljala o manekenskoj karijeri. Neko vreme je bila izgubljena u svetu mode, iskušavajući svoju sreću u drugim sferama poput maloprodaje i marketinga, sve dok jednog dana nije naišla na problem koji je želela da reši... Jaz na tržištu, moglo bi se reći.

Znate kako, ova devojka nikada nije bila tipičan zaljubljenik u modu. Iako se od malih nogu neizmerno divila velikim modnim kućama poput Chanel, Fendi, Dior – oni su najčešće bili izvan njenog budžeta. Naravno da je povremeno znala potrošiti svoju ušteđevinu na neki luksuzan komad, ali konačan rezultat njenog svakodnevnog oblačenja je uvek bila kombinacija visoke i street mode.

Ali tu je opet naišla na prepreku! Često se pitala: Kako pronaći dizajnere koji odgovaraju mom senzibilitetu, ali da mi istovremeno cifre ne izazivaju nesvesticu?
Mali brendovi su uglavnom imali minimalno online prisustvo, jer su im nedostajala sredstva za finansiranje online prodavnice i cele logistike koje ona zahteva. Svega nekoliko e-commerce platformi je bilo dovoljno hrabro da preuzme rizik nudeći nove modne brendove, jer novo u modi znači nepredvidljivo. A, složićemo se, niko ne želi da vidi svoj novac na ofingeru napuštenog magacina.

Duboko u sebi, ona je znala da postoji pregršt sjajnih dizajnera tamo negde, koji još uvek nisu uspeli da pokažu svoj talenat na digitalnom nebu. Zamislite samo da Coco Chanel nikada nije otvorila svoj butik na broju 31 Rue Cambon u Parizu... Zamislite ovaj svet bez odela od tvida. Kakva bi to modna tragedija bila!

Negde na relaciji između svojih snova i stvarnosti u kojoj živi, donela je odluku da stvori kutak koji će omogućiti novim modnim talentima da se predstave u svom punom sjaju. Kutak za brendove koji će biti u skladu sa modom koja je ceo život inspiriše. Moda koju ona voli i želi da nosi.

Njena glavna težnja bila je da stvori mesto gde će žene vredne divljenja moći da pronađu odeću koja čini da se osećaju prelepo i ugodno u svojoj koži. Odeću dobrog kvaliteta i laskavog dizajna. Odeću koja će ih osnažiti i podsetiti koliko vrede.

… I baš tako je Moda Market stvoren.

Više objava